סוגי אבני חן לשזירת מחרוזות

אבני החן יכולות להיות מושלמות למגוון רחב של תכשיטים, אך לעתים הן מתאימות בצורה המושלמת גם בתור מחרוזת. את המחרוזת ניתן לתלות עלה צוואר בתור שרשרת וניתן לעשות בה עוד הרבה שימושים אחרים. זה הזמן להבין מהם השימושים האלו ומדוע הם נחוצים, כמו כן צריך להבין כיצד בכלל עושים מחרוזות מאבנים. במאמר זה תקבלו הסברים לכל השאלות.

 

למה ליצור מחרוזות מאבני חן?

מחרוזות מאבני חן אולי יישמעו לכם מעט מוזרות אך למעשה מדובר במוצר דקורטיבי רב שימושי. מחרוזת כזו יכולה להיות מושלמת גם אם תשתמשו בה בתור שרשרת. אמנם זו לא המטר העיקרית שלה שלשמה היא נוצרת אך למעשה אם יש לכם בגדים מתאימים אז אין כל סיבה שלא תשתמשו בה. שימוש זה יכול להיות הולם במיוחד ואפילו מרענן ומקורי. כמו כן ניתן להשתמש במחרוזות הללו בתור קישוט לבית. אפשר לתלות אותם בחדר או בסלון ואפילו בפינת האוכל. חשוב לזכור גם שלאבני החן יש משמעות הרבה יותר גבוהה מאשר פריט דקורטיבי עיצובי ויש להן סגולות במגוון רחב של תחומים.

איך יוצרים מחרוזת מאבני חן?

יצירת מחרוזות מן אבני חן יכולה להיות הרבה יותר מורכבת ממה שנדמה אם כי המשימה רחוקה מאוד מלהיות פשוטה. השלב הראשון הוא למצוא את אבני החן המתאימות. כמובן שאפשר לקנות את המחרוזת מוכנה וכך לא תצטרכו להתאמץ אך אם תרצו תוכלו להרכיב את המחרוזת בעצמכם מה שייתן לה ביטוי הרבה יותר אישי. חשוב לזכור כי המחרוזת יכולה להיות הרבה יותר זולה אם תבחרו אותה בעצמכם כי אתם אלו שמרכיבים אותה ואלו שרוכשים את האבנים. קניית האבנים היא שלב חשוב שבו תצטרכו לקבוע מה יהיה התקציב שלכם ואלו סגולות אתם רוצים מהמחרוזת מלאת האבנים.

 

אבני חן למחרוזתאבני חן

 

כיצד מעבירים את החוט דרך האבנים?

כדי ליצור מסתם אבני חן מחרוזת נפלאה ומעוצבת, יש צורך לבחור את האבנים המתאימות לכך כי לא עם כל אבן אפשר ליצור מחרוזת. למשל, אם תרצו להשתמש ביהלומים תדעו שמעבר לכך שהמחיר יהיה אסטרונומי בהתאם, קשה מאוד לעבוד עם יהלום שהוא החומר הכי קשה ועמיד בטבע. את החור דרך אבנים שונות כמו אמטיסט או קוורץ ניתן ליצור באמצעות קדיחה דקה במיוחד שניתן לבצע דרך צורפים שונים או במקומות בהם קונים את אבני החן. יש אבני חן יחסית רכות שניתן ליצור בהם את החור להעברת החוט אפילו באמצעות מחט אך זה דורש עבודה פיזית מאומצת שלוקחת גם זמן רב.

 

באלו אבני חן כדאי להשתמש?

יש מגוון רחב של אבני חן שבהן אפשר להשתמש ליצירת מחרוזת מעוצבת ונהדרת אך חשוב תחילה שתחשבו על הפן הרוחני שלה. אין ספק שאפשר לבחור את אבני החן רק לפי העיצוב ותקבלו שרשרת נפלאה מיוחדת ומקורית, אך בסופו של דבר אבני החן ידועות ביכולות וסגולות שלהן בפריון, בפרנסה טובה, במציאת זיווג וכן הלאה. לכן חשוב לבחור אבן חן שאתם מתחברים אליה וגם לחשוב על שילובים טובים אם כבר החלטתם לשלב. כמובן שיש צורך להתחשב גם בפן הדקורטיבי בנושא זה.

 

ליצור מחרוזת לצרכי מכירה

אם אתם רוצים ליצור מחרוזות מאבני חן אתם יכולים לעשות זאת גם כדי להכניס לעצמכם עוד קצת כסף בשעות הפנאי שלכם. מדוע משעות הפנאי? רוב האנשים שיוצרים מחרוזות אבני חן עושים זאת לפנאי בזמנם החופשי אך לאחר מכן אתם יכולים למכור אותם מהבית דרך האינטרנט. תוכלו גם ליצור את המחרוזת בהתאמה אישית ללקוחות שלכם וכך תבחרו מראש את האבנים לפי מה שמתאים להם.

כתיבת תגובה